У 1905 році в сільській хаті Мельникова Антона Васильовича була заснована однорічна школа, де він й учителював.
У 1910 Мельников А.В. почав будувати чотирирічну школу.
1914 рік - відкриття навчального закладу, директором якого став Антон Васильович.
Під час Другої світової війни в приміщенні школи розміщувався фашистський каральний загін.
Сучасне двоповерхове приміщення збудоване в 1988 році. Це була восьмирічна школа.
1992 року Кустинська школа стає загальноосвітнім навчальним закладом І-ІІІ ступенів, а з 15 січня 2015 року — Кустинським навчально-виховним комплексом «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад».
У січні 2019 року заклад перейменовано у Кустинський ліцей Олександрійської сільської ради Кустинський ліцей Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області. Заходиться у комунальній власності територіальної громади сіл Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області та є правонаступником майна, прав, обов’язків та трудових відносин Кустинського навчально-виховного комплексу “загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад” Рівненської районної ради Рівненської області.
Засновником закладу освіти та власником є Олександрійська сільська рада Рівненського району Рівненської області. Заклад освіти безпосередньо підпорядковується відділу освіти, культури, молоді, спорту та охорони здоров'я Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області.
Заклад освіти є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, власний рахунок (рахунки) в управлінні Державної казначейської служби України у Рівненському районі Рівненської області, печатку, кутовий штамп, власні бланки, ідентифікаційний код, вивіску встановленого зразка.
Головною метою закладу є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття дошкільної та повної загальної середньої освіти.
Головними завданнями Кустинського ліцею є:
1) збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
2) виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
3) формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
4) забезпечення відповідності рівня дошкільної освіти вимогам Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
5) здійснення соціально-педагогічного патронату;
6) виховання громадянина України;
7) формування особистості здобувача освіти, розвиток його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
8) забезпечення виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, підготовка здобувачів освіти до подальшої освіти і трудової діяльності;
9) виховання у здобувачів освіти поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
10) забезпечення реалізації права здобувачів освіти на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
11) виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я здобувачів освіти;
12) забезпечення соціального захисту здобувачів освіти, сприяння встановлення рівного доступу до повноцінної освіти різних категорій учнів, відповідно до їх індивідуальних нахилів, потреб, інтересів;
13) реалізація права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття загальної середньої освіти;
14) створення передумов для соціальної адаптації, подальшої інтеграції в суспільство осіб з особливими освітніми потребами;
15) формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості.
Загальні відомості про заклад
Проектна потужність: 195 учнів + 60 вихованців дошкільного підрозділу.
Усього працюючих – 49 чол.
Для послуг учнів 12 кабінетів, медпункт, їдальня, спортивна зала, гуртки
Позаурочна освіта, кількість передбачених (оплачуваних для вчителя) годин гуртків та секцій на тиждень:
9 год. - спортивний гурток
Створено сайт ліцею, є електронна пошта, сторінка у мережі Facebook: https://www.facebook.com/KustynNVK/
Умови доступності у Кустинському ліцеї для навчання осіб з особливими освітніми потребами: пандус з доступом на перший поверх, сходи.
Мова освітнього процесу: українська
Мови, які вивчаються у ліцеї: українська, англійська
Кількість учнів 2022-2023 н.р. : 167
Кількість вихованців дошкільного підрозділу: 45
Кількість класів: 12
Кількість груп дошкільного підрозділу: 2